استفاده از میز ناهار خوری رزین در هواپیماهای مسافربری امارات

رزین های پلی پروپیلن به کار رفته در میز ناهار خوری رزین نوعی رزین پلیمری ترموپلاستیک هستند که حاوی BPA نیستند.

آنها بی رنگ و بی مزه، با چگالی کم و مقاومت در برابر حرارت خوب هستند. آنها را می توان استریل کرد، بنابراین اغلب با تجهیزات پزشکی استفاده می شود.

رزین های پلی پروپیلن نیز مقاومت شیمیایی خوبی دارند. آنها برای اسباب بازی ها، قطعات الکترونیکی، لوله و لوله های تولید، الیاف و رشته ها و پوشش ها استفاده می شوند.

میزهای رودخانه ای به راحتی رایج ترین نوع میز اپوکسی هستند. اینها معمولاً دارای دو تکه چوب با شکاف در وسط هستند که می توانید اپوکسی را برای اتصال قطعات بریزید.

میزهای ساخته شده از قطعات بزرگتر چوب ممکن است به جای اینکه دو تکه به هم متصل شوند، یک دهانه در وسط حک شده باشند.

میز

میزهای رودخانه می توانند دارای اپوکسی مات باشند، اما بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای آن از رزین شفاف استفاده کنند. این کار لبه های چوب و هر گونه افزودنی هنری دیگر به رزین را نشان می دهد.

میزهای شعاعی نام‌های زیادی دارند، اما معمولاً حداقل از سه تکه چوب تشکیل شده‌اند که یا بیرون میز را دور می‌زنند یا نزدیک وسط به هم متصل می‌شوند.

آنها از جداول رودخانه متمایز می شوند زیرا آنها یک خط رزین عمدتاً مستقیم ندارند و آن را به بخش های بیشتری تقسیم می کنند.

میزهای شعاعی در بین افرادی که میزهای گرد می خواهند به جای فرمت مستطیلی که در میزهای رودخانه ای رایج است تا حدودی رایج است.

میزهای یک طرفه دارای یک تکه چوب بلند در یک طرف و رزین در طرف دیگر هستند. اینها به ویژه برای طرح های هنری، مانند ساخت میزهایی که شبیه ساحل هستند، رایج هستند.

انجام لایه بندی با اکثر انواع دیگر میزهای اپوکسی امکان پذیر است. فرض به سادگی این است که چندین لایه اپوکسی را یکی پس از دیگری روی هم قرار می دهیم و اجازه می دهیم بین هر لایه خشک و خشک شود.

این می تواند جلوه پیچیده تری ایجاد کند، مانند آب تیره تر در عمق جدول رودخانه اما سطح روشن تر و شفاف تر.