با کمک کشمش و فشار خون از سردرد میگرنی خود خلاص شوید

ویتامین‌ های B موجود در کشمش و فشار خون از سلامت مغز و سیستم عصبی حمایت می‌کنند و به سلامت دستگاه گوارش و پوست کمک نمی‌کنند.

به نظر می رسد کشمش از آنجایی که سرشار از آرژنین است، اسید آمینه ای که در آجیل و غلات نیز یافت می شود، گردش خون را بهبود می بخشد.

کشمش به طور کلی یک غذای سالم است و به دلیل محتوای فیبر و ویتامین و مواد معدنی به آب نبات و شیرینی های فرآوری شده ترجیح داده می شود.

با این حال، هیچ غذایی عاری از عوارض جانبی از جمله کشمش نیست. در اینجا عوارض جانبی بالقوه مرتبط با مصرف کشمش آورده شده است:

اگر به کشمش حساسیت دارید، یا به خود انگور یا به مواد نگهدارنده ای که برای بهبود رنگ و ماندگاری استفاده می شوند (مانند دی اکسید گوگرد یا سایر سولفیت ها) حساسیت دارید.

اجتناب تنها راه حل واقعی برای واکنش های آلرژیک است.

کشمش

در صورت بروز یک واکنش آلرژیک و علائمی مانند بثورات پوستی، خارش، تورم صورت یا گلو، بسته شدن راه های هوایی، خس خس سینه، مشکل در تنفس، ناراحتی های گوارشی، فشار خون پایین، سرگیجه یا غش، فورا به پزشک مراجعه کنید. قبل از نصب آنافیلاکسی

سردرد و میگرن ناشی از خوردن کشمش می تواند نشانه یک واکنش آلرژیک باشد که در این صورت احتمالاً علائم دیگری نیز به دنبال خواهد داشت یا نشانه عدم تحمل اجزای میوه خشک، به احتمال زیاد مواد نگهدارنده مانند دی اکسید گوگرد یا سایر سولفیت ها است.

ممکن است عدم تحمل کشمش را تجربه کنید. علائم ممکن است شامل سردرد، میگرن، اما همچنین ناراحتی های گوارشی مانند تهوع، احساس استفراغ، نفخ، گاز، مدفوع شل و اسهال باشد.

عدم تحمل غذایی همچنین ممکن است از طریق علائمی مانند بثورات پوستی، تورم صورت، زخم های دهان، آبریزش بینی یا احتقان بینی، عطسه، حملات آسم و سایر علائمی که معمولاً به واکنش های آلرژیک نسبت داده می شود، ظاهر شود.