سرامیک مرمر کف عامل اصلی پیدایش ویروس کرونا شناخته شد

کاشی کف شامل انواع سرامیک مرمر کف است که برش خورده یا به شکل‌های مسطح یکنواخت در می‌آیند که می‌توان از آنها برای ایجاد سطوح کفپوش ظریف و بادوام استفاده کرد.

کاشی های کف سخت معمولاً در مقایسه با فرش، لمینت یا کفپوش وینیل، ارزش املاک و مستغلات را به هر خانه ای اضافه می کنند.

اما تنوع شگفت انگیزی در بین کاشی ها وجود دارد و همه کاشی ها برای استفاده به عنوان سطح کف مناسب نیستند.

در مورد نوع کاشی مختلف که برای کف استفاده می شود و نحوه تشخیص کاشی های دیوار از کاشی های کف آشنا شوید.

اکثر کاشی های سخت برای برنامه های داخلی مشخصات نصب مشابهی دارند. کاشی ها معمولاً با استفاده از چسب نازک بر پایه سیمان بر روی یک لایه زیرین تخته سیمانی که به زیر کف پیچ می شود نصب می شوند.

سرامیک

سپس درزهای بین کاشی ها را با دوغاب پایه ملات پر می کنند، اجازه می دهند سفت شوند، سپس مهر و موم می شوند تا در برابر نفوذ آب و لکه ها مقاومت کنند.

این فرآیند برای همه انواع کاشی ها مشابه است، بنابراین از نظر تئوری، اکثر دست سازان با سطح مهارت و تجربه متوسط تا پیشرفته می توانند با نصب هر یک از این مواد کفپوش مقابله کنند.

اما مواد مختلف کاشی از نظر ضخامت و سختی بسیار متفاوت هستند و بسیاری از آنها به یک اره مرطوب قوی برای برش قطعات برای نصب در اطراف مرزها و موانع نیاز دارند.

برخی از کاشی ها به قدری سنگین هستند که ممکن است به آماده سازی یا تقویت کف زیرین خاصی نیاز باشد.

بنابراین، در حالی که تقریباً هر ماشینی که حتی کمی تجربه داشته باشد می‌تواند در نصب کاشی‌های سرامیک اولیه، کاشی‌های تراکوتا یا حتی کاشی‌های چینی موفق باشد، کاشی‌های دیگر بهتر است به متخصصان واگذار شود.

به عنوان مثال، کاشی های سنگ طبیعی بسیار سنگین و شکننده هستند و نصب آنها بهتر است به متخصصانی واگذار شود که در زمینه آماده سازی کف زیرین و استفاده از اره جوش قوی برای حداقل شکستگی و ضایعات مجرب هستند.